torsdag 12 april 2018

9e april: Denna veckas uteliv.

Denna vecka har jag varit utbjuden mest hela tiden.

I måndags hade vårt arbetslag planeringseftermiddag på annan plats, och vi började med att bli bjudna på lunch. En fantastisk buffé där det fanns massor med god mat som passade oss alla oavsett kost.

Det bjöds på eftermiddagsbuffé också med massor godsaker och även goda ostar till mig.

Vi var produktiva och jag känner mig nöjd med dagen.

Jag körde hem och eftersom E22 är avstäng på norra avfarten är det trafikstockning på eftermiddagen då alla ska hem från jobb. Det tog 30 minuter att ta sig hem genom Lund, en sträcka på 3 km. Men jag kom hem lagom till att bli upphämtad av Doaa. Hon bjöd ut mig på middag på Rosegarden.

Vi hade en trevlig kväll ihop med mycket bra snack. Vi ville inte skiljas åt när restaurangen stängde så vi tog en lite promenad i stan innan hon körde hem mig igen.

Mannen var i Malmö med vänner och kollegor på fotboll. Allsvenskapremiär i Malmö. MFF mötte AIK. Det blev 1-1. Det bjöds på ett fantastiskt fint väder också passande till säsongsöppnandet.

Han tog silverpilen dit men den gick sönder i Malmö, så den blir hämtad och lämnad på verkstaden. Suck! Låter dyrt! Mannen fick skjuts hem av Steve. Så snällt!

Dottern tog hand om sig själv och njöt av en lugn och föräldrafri kväll.

Denna dag hann jag inte med någon träning.

Inga kommentarer: