fredag 16 februari 2018

Pippin



I går var jag med mina kolleger på Malmö Opera och såg musikalen Pippin. Pippin spelas av Oscar Pierrou Lindén, som gjorde succé i Kinky Boots. Han var mycket duktig i denna uppsättning också. Det var en färgsprakande föreställning med mycket glitter och show. Men handlingen var lite tunn. Men hela ensemblen var mycket bra. Det var hur som helst mycket trevligt att gå ut en kväll med många kolleger.

Jag hann ändå hem om mellan jobb och teater. Jag tränade med Linnéa så vi körde på fullt som vanligt. Jag var ganska trött i benen efteråt. Jag klarade 70kg i marklyft!

Ikväll blir det lugn och ro framför tvn. Jag är ganska hjärntrött efter 6 timmars rättning. Ändå har jag många timmars rättning kvar. Jag satsar på att få allt klart till måndagkväll, så att jag kan känna mig lite ledig resten av veckan.

Nu har vi sportlov, jag och dottern!

Inga kommentarer: