söndag 11 februari 2018

OS-söndag


Det verkar bli en skön söndag idag. Men jag undrar redan nu hur jag ska hinna med allt idag. Jag vill se OS, läsa i min bok, lägga ut tradera-annonser, laga middag, dricka kaffe och softa lite mer. Ja ni hör, jag är sjukt upptagen idag! 

Tittar ni på OS? Jag tycker att tidsskillnaden ställer till en del. Det blir så hattigt att se sammandragningar eller redan veta resultatet när det sänds på tv. Men konståkning/dans är ju fint att titta på i vilket fall och just nu ser jag på mixedcurling. Det har jag inte sett innan. Det är lite annorlunda men också kul. Dessutom visar de bara 1 timme och sedan fortsätter det på kanaler som jag inte har. Taskigt!

Idag har jag ätit en bagel bakad på kikärter. Nu efter 1 timme mår kroppen bra. Jag har inte blivit uppsvälld som jag kan bli av mandelmjöl. Magen bullrar inte, så kanske tycker mina tarmar om detta. Lite tidigt att uttala sig än men jag känner efter under dagen. Jag kommer inte äta bönbröd varje dag. Men till söndagsbrunch passar det. Men jag ska försöka få i mig lite resistent stärkelse i smådoser varje dag. Jag håller på att läsa in mig på det.

Nu ska jag fotografera lite kläder som har blivit för stora. 

Inga kommentarer: