torsdag 22 februari 2018

Dottern fyller 16!


Tänk att min yngsta unge har blivit 16. 16!!! Min fina dotter! Vi tyckte det var trevligare att fira henne på en fredag så kalaset är i morgon. Men vi uppmärksammade henne idag ändå. Naturligtivs sjöng vi för henne i morse. Hon fick presenterna från oss, byxor och topp, nivea-ansiktsservetter och Oreo-kex. Vi har beställt en ögonskuggspalett också, som hon har specifikt önskat sig. Men jag köpte den från en sajt i England så den kommer inte förrän nästa vecka. Hon fick presentkort från mamma och Sven och från Barbro och Henry.

Vi har haft fokus på att städa hemmet idag och så har jag bakat kladdkakorna till festen. 

Jag har också tränat med PT-Linnéa. Idag körde hon ett konditionspass med mig. Puh! Jag andades som en ångvält men jag klarade av det hon sa jag skulle göra. Det bästa med PT är att jag gör väldigt mycket mer än om jag skulle tränat själv. 

Ikväll åt vi på Rosegarden. Dotterns favoritrestaurang. Hon älskar sushi. Hon blev överraskad och glad över att storebror med flickvän också var med. De kan tyvärr inte vara med i morgon, så de firade henne idag. Hon fick mera presentkort.

En bra varierad dag. Flera svenska medaljer blev det ju också!

Inga kommentarer: