tisdag 5 december 2017

Skaldjur och bubbel


Jobbet rullade på men idag hade jag mest fokus på kvällen roligheter. Jag var nämligen hembjuden till Robine som är mamma till dotterns nära vän sedan många år. Vi har alltid mycket att prata om när vi springer på varandra på ICA eller så. Då har vi också alltid sagt att vi måste träffas över ett glas vin. För två veckor sedan fick jag en inbjudan på messenger om jag ville komma över på skaldjur och bubbel.

Vi träffades vid 18 och hade en mycket trevlig kväll med god mat och gott bubbel. Nästan 4 timmar senare bröt jag upp eftersom det är jobbdag i morgon, annars skulle vi nog kunde ha suttit ett tag till. Det blev en mycket trevlig kväll.

Nu ska jag hoppa sig.

Dagens jul: en jättestor julstjärna som jag gav bort i kväll. 


Inga kommentarer: