fredag 15 december 2017

På spåret

I dag fryser jag. Jag hade alldeles för lite på mig på jobb idag och blev aldrig varm men nu är jag hemma och är uppvärmd igen. På jobbet satt jag mest och väntade på att få åka hem. Jag har ju bara lektion mellan 8.10-9.30 och sedan har jag inga måsten men idag hade jag ett möte klockan 13. Ja visst finns det alltid något att göra, något att rätta, något att läsa, något att förbereda eller något att ordna upp men idag valde jag att mest dricka kaffe och frysa. Dumt beslut på måndag när jag har mer ont om tid till allt.

Hemma har inget hänt. Jag känner mig mest sliten och trött, så jag vilar mig i form till På spåret. Jag känner väl mig trött och sliten för att jag har suttit uppe sent hela veckan och tittat på The Crown, säsong 2. Men nu har jag sett alla delarna så nu kan jag komma i säng i tid igen.

Dagens juliga: jag smakade på saffransbiscottin-> äcklig!

Inga kommentarer: