lördag 25 november 2017

Julmys


Äntligen får jag plocka fram julen! Jag älskar att gör julfint! Nu ska jag mysa i 5 veckor.

Men dagen började med ett pass power. Härligt men jag hade ont i knäet så jag försökte göra övningarna så smidigt som möjligt så att det inte skulle göra mera ont. På väg hem åkte jag inom Martina och Niclas och fick en proteindryck.

Hemma höll mannen på att putsa fönster utvändigt och jag hängde på invändigt. Sedan var vi igång med att pynta. Ljusstakar, stjärnor och tomtar kom på plats. Julgranen får dock vänta till Lucia, tror jag.

Under tiden som vi fixade här nere hade vi curlingen på gång, damerna kom två i VM. Bra jobbat! Nu när jag pausar ser jag på curlingen då herrarna spelar final. Spännande! Få se om vi hinner se hela matchen. Vi ska ju på teater i kväll. Spelman på taket på Malmö Opera. Bara roligheter hela dagen!

Inga kommentarer: