fredag 10 november 2017

Jobbar hemifrån idag

Idag fyller min fina svägerska år. Tänk vilken lycka att jag har två svägerskor och båda är de bästa man kan få. De har båda funnits i nästan hela mitt vuxna liv. Underbart och respekt!

Nu är vi inte på kalas idag för svägerskan åker till Spanien tidigt i morgonbitti på jobb/kurs så jag antar att hon firar med man och barn och packar samtidigt. Vi firar när hon har tid att fira!

Idag jobbar jag hemifrån. Så skönt att gå i hemmakläder och inte behöva sminka sig. Jag tog sovmorgon och sov ända till 8.54. Jag behövde nog en sovmorgon. Dottern tog ofrivillig sovmorgon, hon blev lite sen trots att hon inte började förrän 9.20.  Morgonen blev väl konstig när vi alla låg och sov. Mannen är ju fortfarande sjukskriven men han börjar jobba på måndag igen.

Jag har tagit det lugnt och fixat jobbrellaterat från datorn.

I eftermiddags började jag förbereda kvällens middag. Lasagne a la LCHF. Jag gjorde egna lasagneplattor och det blev faktiskt över förväntan. Jag använde som vanligt 56kg.se recept. Hennes recept fungerar alltid hos oss. 

Nu är det fredagkväll och mannen tittar på ishockey. Tjoho!

Inga kommentarer: