lördag 18 november 2017

Härligt med ledig lördag

Härliga lördag!

Det gör inget att det regnar. Det är varmt och skönt inne.

Jag startade dagen med ett powerpass på Actic. Jag tycker om lördagar med kaffe i lugn och ro och sedan träning. När man kommer hem och har duschat jag redo för att fixa lunch, äta och starta helgen och dagens träning är klar. Det gör inget om man softar resten av dagen.

Idag har jag mest lagt pussel. Nu vill jag bli klar med. Jag har lovat kollegan som har lånat ut sitt pussel att checka så att alla bitar finns. Då måste jag ju lägga det. Men nu börjar det bli lite tråkigt.

Jag har också läst lite, druckit lite kaffe och surfat runt på nätet.

Snart ska jag bort till Anne på mammaträff. Det var säkert 1 år sedan vi sågs senast. Hög tid att träffas igen.

Inga kommentarer: