onsdag 22 november 2017

ögonbryn


I morse var det strömavbrott i mina klassrum. Intressant att släppa i en klass i mörker, men ljuset kom tillbaka nästan omgående. Det var ju tur, för jag tvingar mina elever att just nu att skriva förhand. Lite svårt när det är kolsvart.

Vi hade en möte med en elev och mamma idag som jag hoppas mycket på. En go elev men som har svårt att komma upp på morgnarna och då missar han ju så mycket. Men nu blir det kanske lite bättre när mamma och son ska hjälpas åt så han kommer upp på morgonen.

Det blev ingen träning idag. Jag har lite ont i knäet idag och vill vila det så jag inte missar min tid med Linnéa PT i morgon. Tråkigt men bra, tror jag.

Dottern fixade i stället till mina ögonbryn. Synd att jag inte vet hur hon gjorde. Lite mörka kanske men fina i formen.

Inga kommentarer: