måndag 2 oktober 2017

Regn....

Idag har det regnat från klockan 9 i morse och heela dagen. Men jag har varit inne hela tiden ch har haft varmt på mig så egentligen har jag inte haft ont av det på hela dagen.

Nu är vi inne på v.40! Snart höstlov! Men vi jobbar 3 veckor till. Det känns som mina elever fortfarande är på hugget. De levererar utan större protester. Skönt! Mina lektioner bara flög i väg idag och eftersom det är måndag var eftermiddagen fylld med konferenser. Jag höll i svensklärarmötet idag och idag var vi många för lärarstudenterna kom i horder i morse. Men vi hann med att avhandla det viktigaste ändå.

Jag veckohandlade på Willys på väg hem. Det var ganska mysigt att gå och handla idag faktiskt. Jag kände mig inte alls stressad eller trött trots att det var sent. Hemma var dottern i köket och tömde diskmaskin och gjorde fint på diskbänken. Härligt!

Idag blev det lax under majonäs/chili-täcke och spenat. Gott!

Så nu är denna vecka också igång!

Inga kommentarer: