lördag 21 oktober 2017

Härliga slappelördag!


Hela dagen idag har gått i lugnets tecken.

Jag sov tills jag vakande av mig själv, drack kaffe länge och pratade med mamma i telefon. Vid lunch kom dottern er och då gjorde vi äggröra och bacon. Hon gick upp och städade sitt rum medan jag åkte till Nova för att lämna tillbaka det jag ångrade förra veckan.

Väl där hade jag glömt mobilen med alla kort. Jag kunde inte ens lämna tillbaka kläder utan körkortet, så jag åkte hem och hämtade mobilen och åkte sedan tillbaka till Nova igen. Men det gjorde inget. Jag hade ju all tid i världen idag. Jag har inget planerat och ingen tid att passa. Underbart!

Jag strosade omkring på Nova och tyckte det var mysigt att bara gå runt och titta.

Hemma har det varit lugnt. Dottern har haft kompisar här och Elli stannade kvar till maten. Flickorna har såå kul ihop!

Nu dricker jag kaffe i soffan och väntar på mannen som är på väg hem och "Så mycket bättre" som börjar om ett par minuter.

Inga kommentarer: