måndag 18 september 2017

Fryser och hoppas på värme


Fy idag var det bara 5 grader! 

Det var ruggigt på jobbet hela dagen och jag behövde många koppar kaffe innan jag blev lite varmare. Arbetsdagen slutade visserligen med 2 timmars samverkanmöte där det kan gå hett till men det gick mycket bra. Jag upplever att vi, facket, faktiskt är på samma linje med skolledning. Vi måste mest bara komma överens om hur vi tar oss mot målet.

Jag slapp att göra middag idag. Vi hade fortfarande gulaschsoppa kvar sedan helgen och det passade att äta denna kyliga dag.

Dottern är på bio i kväll med kompisar, skräckfilmen Det. Jag ska hämta dem 22.15 då filmen är klar. Undrar hur kaxiga de är då.

Idag skulle pappa fyllt år. Jag tänker extra mycket på honom. Jag saknar honom så ofta men är tacksam för allt han gett mig. Han är fortfarande med mig i hjärtat. 💕



Inga kommentarer: