fredag 15 september 2017

Åsa är här

Idag smet jag hem tidigt. Jag har bara en lektion på fredagar. Jag brukar vara kvar längre på fredagar men idag hade jag en del att göra klart innan Åsa om med tåget kl 16.

Jag hade 1 timme på mig att äta lunch, dammsuga hemmet, byta om till träning och damma av inne i gästrummet och renbädda innan jag åkte till gymmet och tränade med Linnéa. Hon försöker komma på varför jag har ont i mitt knä och ser att jag belastar fel på ena foten. Så idag gjorde vi en massa övningar som tränade balans och fotgreppet i marken.

När vår timme var slut kände jag att jag hade lite mer att ge så jag körde roddmaskinen 300m 4 gånger. Skönt!

Hemma igen hann jag precis byta tvätt i maskinen och duscha innan jag for ner på stan och hämtade Åsa.

Vi har haft en trevlig kväll ihop. Vi har fikat, pratat, lagat mat ihop och pratat, druckit vin och pratat, ätit middag ihop och pratat och druckit mera vin och pratat.

Nu ska vi sova så vi orkar prata mera i morgon.

Inga kommentarer: