söndag 11 juni 2017

Soliga lördag, lediga lördag


Härligt att vakna till en dag utan några måsten! 

Dottern var redan uppe när jag kom ner, hon packade reklamen. Jag tänkte hjälpa henne men hon var så snabb i dag så jag hann bara äta gröt och prata med mamma och sedan var hon klar.

Vi delade ut reklamen tillsammans, då går det så snabbt och det är roligare att göra det tillsammans. Jag ser det som ett träningspass hon ser det som ett jobb.

Hemma igen blev det solstolen, både med grannfrun och själv en stund. Det blev en riktigt bra dag med mycket softande och en del tvätt hann torka ute också. 

Vi blev hembjudna på middag hos min bror och svägerska. Vi har int setts på lääänge så det var så mysigt att ses igen. Grannen körde oss dit. Vi fick gott vin och gott grillat och god dessert. Vi satt i uterummet och pratade New York, Nerja och mycket mer. 00.30 tog vi taxi hem. Nu ska jag sova i morgonbitti är det power-pass igen.

Inga kommentarer: