torsdag 1 juni 2017

Jag har fått tillbaka min dator


När jag kom till jobbet idag hade min dator redan landat på mitt bord. Min kollega fick många kramar när jag såg henne. Vilken tur jag hade som kände någon som var i närheten av vårt hotell i New York som var snäll och tog hem den till mig.

Ikväll hade mannen med sig en kollega från Stockholm på middag. Det är en trevlig kollega och vi hade en kul middag. Mannen hade beställt fetaost-lax, potatis och sallad till middag och jordgubbspaj till efterrätt.

Vi kunde sitta ute till maten men det blåser så mycket idag så vi flyttade in till kaffet och desserten.

När jag handlade på ICA på väg hem idag hade det kommit in lite roliga uteblommor. Jg hade ju 4 krukor kvar att fylla, så det blev lite fina blommor. Nu blir grannen glad när jag har många blommor! Hon ska ju passa dem när vi är i Spanien.

I morgon har jag bara 1 lektion, sedan är det helg. Jag skulle på bokklubb i morgon men alla har mycket nu och ingen har hunnit läsa boken, så vi flyttar träffen till augusti i stället.

Inga kommentarer: