söndag 28 maj 2017

Hemma och mors dag

Lång men ändå inte orimligt lång resa från New York är nu avslutad.
Efter det att vi checkade ut på hotellet blev vi upphämtade och efter fler upphämtningar kom vi till Newark flygplats. Vi checkade in och åt lunch. När det var en kvart kvar upptäckte jag att jag inte hade min dator med mig. Jag fick tag på mannen som kontaktade hotellet och bekräftade att de hade den. Jag fick också tag på min kollega som förfarande är i NYC och frågade om hon kunde hämta den. Hon hann att svara mig innan jag gick på planet att hon fixade datorn. Puh!
Jag tittade på film, åt mat och tittade på serier under resan. Det tog 6.5 timmar till Amsterdam. Vi väntade 2.5 timmar där till vi gick på sista flyget. Mannen och dottern hämtade oss på stationen vid 13.
Maria åt lite sedan körde hon hemåt. Jag packade upp, duschade och åt.
Vid 16 kom barnen hem på Lena, Diana och Victor och vi lagade mat, satt ute på uteplatsen och drack gott och åt gott. Vi avslutade med kaffe och mandeltårta.
Nu är klockan 20 och jag har varit uppe i 31 timmar. Nu ska jag sova 7 kvart i timmen.

Inga kommentarer: