söndag 12 mars 2017

Vattnet drickbart igen

Nu kan vi dricka vattnet igen utan att koka det först. Lite extrajobb har det ju varit men helt överkomligt. Det gällde bara att man hade vatten på avsvalning så att det fanns kallt vatten, speciellt då man lagade mat och behövde skölja grönsakerna. Men nu är kokningsrekommendationen hävd.

I morse körde Linnéa ett konditionspass med mig. Härligt och jag blev alldeles genomsvettig. Jag åkte med grannfrun och när vi var klara kom Martina och Niclas också dit. Skön start på dagen!

Hemma satt mannen och dottern och år engelsk frukost. Dottern hade gjort den idag. Då blev mannen glad.

Lugn dag. Mest gjort ingenting. Laddar mentalt för en ny arbetsvecka. Jag har också tittat ikapp mig på Let´s Dance. Heja Stina Wollter!

Snart ska jag göra kycklinggryta.

Inga kommentarer: