tisdag 7 mars 2017

utvecklingssamtal

Jobbdagen har bestått av två saker idag, utvecklingssamtal med mina elever och dess föräldrar och kaffedrickande. Jag hade inte såå många samtal, bara 7, så det gick snabbt och smidigt. Jag skulle ha 10 samtal men 3 dök inte upp så då blev det kaffedrickande i stället.

Jag kom hem tidigt idag. Jag var laddad för idag skulle jag på power-pass nere i stan. När jag kom hade jag fått mail om att det var inställt. Så surt.

I stället blev det soffhäng med uppdateringar på SVTplay, Husdrömmar.

Vi åt kålpuddingsrester så middagen var ju hur smidig som helst att göra idag.

Idag fyller morfar Sven år. Han och mamma är på Teneriffa och har det lite varmare, mysigare och lugnare än i vintriga Stockholm just nu. Förra året var de här och då kunde vi alla äta tårta med honom. I år får de njuta av något spanskt.

Inga kommentarer: