onsdag 15 februari 2017

Ruggig och London


Nej, nej nej jag vill INTE bli sjuk!

Igår frös jag som bara den när jag lade mig och jag kände mig inte i form. I dag har jag ont i halsen, känner mig ruggig och är rädd för att bli sjuk.

Just denna helg ska ju jag och mannen till Tyskland och fira Claes som fyller 60.

Nu dricker jag te och njuter av mina fina tulpaner jag fick av mannen.

Dottern spelar match i kväll.

I morse fick vi ett roligt mail. En överraskningsfest i London är på gång. Vi är bjudna. Jag tittade snabbt efter flygbiljetter. Jag hittade för 2100 totalt för oss. Under dagen mailade mannen och jag till varandra och fantiserade om en helg i London. Han såg snabbt att Tottenham spelade match och jag såg möjlighet att kanske köpa en klänning eller gå på Tate och sedan tillsammans åka på fest.

Väl hemma nu i kväll hade vi sansat oss och blivit realistiska. Totalpris med flyg och hotell skulle gå på 5000 och sedan tillkommer allt annat. Tyvärr hat vi inte de pengarna bara sådär så vi sa hejdå till London. Men det var trevligt att få drömma sig bort lite.

Inga kommentarer: