lördag 25 februari 2017

Rättar och avslutar med mellomys

Näst sista dagen på denna ledighet.

Skönt med långsamma morgnar där jag får sova till jag vaknar av mig själv. Härligt med att i lugn och ro göra gröt och sedan njuta av 2 muggar kaffe innan dagen sätter igång.

Idag har rättat undan en hel del till. Det som jag har kvar är lugnt. Det hinner jag under veckan. Det är bara sådant som ska läsas igenom.

Dottern delade reklam och mannen åkte till Kristianstad för att se på AIK. Alla var nöjda.

Inte behövde jag laga någon mat heller. Vi har fortfarande rester efter kalaset.

Strax före klockan 20 gick vi in till grannarna och bänkade oss framför melodifestivalen. Alltså denna omgång var nog den sämsta som varit. Ingen låt var bra och artisterna nådde inte ut genom rutan. Men vi hade trevligt sällskap, gott snacks och vinet var kylt.

Inga kommentarer: