fredag 24 februari 2017

Bäbismys

Idag var jag och dottern hos min kusin och hennes familj. Äntligen fick jag träffa lilla Karolina som nästan är 4 månader! Kalle 1,5 år showade för oss men var också supermysig mot sin lillasyster. Karolina skrattade åt allt Kalle gjorde.

Vi kom lagom till lunch och fick god lax- och spenat lasagne. Vi stannade i 3 timmar och var bebisnöjda och allmänt nöjda när vi körde hem.

Det har varit ett fantastiskt väder idag. I morse vaknade vi till ett fantastiskt vinterlandskap och hela dagen har det varit knallblå himmel och stor sol. Mycket av snön har töat bort men det var mycket fint i morse.

Jag har jobbat lite idag och gjort en bra, i  mitt tycke, uppgift till mina elever som skrivtränar på måndagmorgon. 3ornas sista träningstillfället före NP.

Nöjd med dagens arbetsinsats lagade jag middag, baconlindad kycklingfilé med ugnsrostade rotsaker och gräddsås. Gott!

Ikväll var det semifinal i På spåret, vi kom 3 poäng efter vinnarna, så vi är med i final nästa vecka ;-)

Inga kommentarer: