tisdag 3 januari 2017

Mera Gilmore girls

Jag älskar jullovsveckan efter nyår!

Jag lever i en bubbla och bara är. Jag är världens tråkigaste, jag vet men jag måste. Jag måste avskärma mig för att samla energi. Jag måste ladda inför en intensiv vårtermin som startar snart. Det är klart att jag får lite dåligt samvete av att vara så tråkigt sällskap hemma, men mannen och dottern verkar klara det rätt bra.

Det enda vettiga jag gjort idag är att fylla tvättmaskinen någon gång, lagat middag och sedan har dagen mest gått till att sluka avsnitt efter avsnitt av Gilmore girls. I morgon måste jag hinna läsa lite också. Jag har mycket kvar av min bok, och bokklubben är nästa vecka.

Dottern kom hem vid lunch glad över en trevlig övernattning hos kompis. Nu packar hon inför Gothia Cup. Hoppas snöovädret lugnar ner sig så att det inte ställer till för henne och laget.

Inga kommentarer: