tisdag 27 december 2016

Vardag igen

Vi började dagen med långfrukost allihop. Mysigt att äta länge och god frukost.

Mamma och Sven tog tåget strax efter 11, så jag och dottern körde dem till tåget. Då åkte svägerskan också hem.

Jag och dottern gick en runda på Nova för att se om vi hittade några fynd. Dottern köpte 2 klänningar och någon topp. Jag hittade ett par bruna byxor på Lindex och köpte ett halsband och ett par örhänge, total kostnad på 204 kr. Vi passade också på att köpa lite kläder till Karolina, som vi hoppas få träffa snart.

Jag och grannfrun var på gymmet idag, så skönt.

Hemma har vi ätit goda rester, fisksoppa till lunch och ribbestek till middag. Lite senare i kväll blir det ris á la malta med aprikoser.

Dottern ska nog gå på bio i kväll. Spännande! Jag och mannen slappar i soffan och njuter av lugnet. Han har fortfarande mycket ont i ryggen och ska träffa en kiropraktor i morgon.

Inga kommentarer: