onsdag 28 december 2016

Netflix, träning och fest

Idag skulle jag sova ut. Ingen skulle äta frukost med mig och inget hade jag på agendan förrän klockan 14.30. Därför satt jag uppe till 1.30 i natt och tittade på Gilmore Girls. Vi anslöt oss till Netflix i går för att kunna se serier eller annat som vi missat. Jag får prova på 1 månad gratis.

Nu fick jag inte sova ut, för Ä-sonen hade försovit sig och ringde mig och frågade om jag kunde köra honom. Nä, sa jag men ångrade mig och ringde tillbaka och sa att jag var hos honom om 5 minuter. Vem ska han ringa om inte till mig, så självklart. Han hann precis till 8.30 då han skulle börja.

Jag var helt slut så efter gröten somnade jag en stund i soffan. Mannen åkte till kiropraktorn och det visade sig att han hade fått ryggskott. Nu ska han dit igen på måndag.

Jag tittade på någon mer del av GG, men sedan dog internet. Det var något leveransfel så vi var utan internet till ca 22. Typiskt när dottern skulle vara själv hemma. Hon blev kreativ och lade en svart ansiktsmask i ansiktet. Hon såg lite läskig ut men det var bara att dra av den som en del när det var dags.

Jag träffade min PT idag och vi körde lite styrka, balans och kondition. Kul! Jag märker att jag faktiskt har tränat upp min balans sedan vi började.

Jag och mannen var hembjudna till Cici och Rudi i kväll, med 3 kolleger och deras män. Kul att få träffa männen. Vi brukar ju bara prata om dem men nu fick vi träffa varandra. Vi fick god mat och och god dricka.

Nu ska ska krypa till kojs för i morgon blir det tidig morgon igen, då blir det shoppingresa med tjejerna.

Inga kommentarer: