söndag 4 december 2016

Bakat lite till


Dagen började med att jag och grannfrun åkte till gymmet. Grymt!

Vi har haft en lugn dag och jag njuter av det. Det låter tråkigt men det är precis vad jag behöver, lugnt och lite tråkigt. Vi har postat alla julkort, lådan till NZ och lämnade dottern till uppsamlingen. Vi behövde inte skjutsa till match idag. De spelade i Helsingborg och de vann 1-5.

Jag bakade 3 vörtbröd. Det är så gott med vörtbröd och cheddarost. Mannen plockade fram utebelysningen men den hade lagt av så vi slängde allt. Vi får väl se om det blir någon utebelysning. Grannarna har gjort så fint så jag vill också göra fint.

Jag har krupit upp i soffan och tittat på en julfilm. Jag älskar julfilmer! Innehållet var katastofklichéartat men det var underbara julbilder. Jag älskar julfilmer!

Nu blir det snart ugnsrostade rotsaker och stekt entrecote med beasås. 

Snart bara 2,5 veckor till jullov!

Inga kommentarer: