onsdag 19 oktober 2016

Mörkt och mycket prat

Idag har det varit mulet hela dagen och då känns det som det är kväll hela dagen. Jag blir trött men ungdomarna och kaffet håller mig vaken. Bra! Fast nu är det nedräkning till höstlovet.

Lagomdag idag. Kunde köra hem strax efter 15.15 och hann snabbt inom på ICA innan jag kom hem. Vid 16 skulle Vivika komma och fika men hon satt i bilkö och kom inte förrän 16.40. Trodde nästan att hon hade glömt.

Vi fikade och pratade tills 19, då jag skjutsade dottern till S Sandby. Jag stannade kvar i byn för jag åkte inom till Cici och snackade bort 1,5 timme och drack mera kaffe.

Hemma igen vid 21.30 och då åt jag och dottern sen midddag. Kålpudding, potatis och sås-rester. Gott!

Nu är det sängen så jag orkar med morgondagens utmaningar.

Inga kommentarer: