måndag 31 oktober 2016

Höstlov och PT mm

Det är påveyra i stan. Jag nöjde med att titta på spektaklet från tvn en stund. Jag har blivit stoppad i trafiken 2 gånger idag för min väg korsades av påven. Det händer ju inte så ofta.

Jag jobbade idag och blev färdig med allt som jag bestämt mig för att bli färdig med innan jag fick gå på ledighet. Det var ändå en hel del kolleger på skoan som tänkte som jag. Men nu har jag ledigt i 6 dagar.

Jag träffade min PT och tränade med henne för första gången idag. Jag undrar om jag kan gå i morgon. Mina ben är fortfarande spagettiben. Men det var kul!

Dottern började förbereda maten när jag duschade, sedan lagade vi mat ihop och åt. Nu tränar hon och jag ska snart hämta henne.

I morse fick jag ett trevligt sms. Min kusin har fött en liten Karolina sent i lördags kväll och hela familjen är hemma igen.

Inga kommentarer: