torsdag 13 oktober 2016

Föreställning


Tog time out idag också för att jag behövde det. Sov till jag vaknade, åt gröt och drack kaffe i lugn och ro. 

Åkte till Nova och fixade present till kusinen som fyller 30 snart.

Hemma igen mera kaffe och sedan jobbade jag med uppgiften till i morgondagens utbildning och läste all litteratur till det passet.

Vidare till actic och träffade en PT, som sedan blev min PT nu i 3 månader. Gulp! Nu måste jag ju jobba! Kände mig dock lite pålurad att skriva kontrakt med henne. Det var inte vad jag tänkt mig. Det är ganska dyrt. Men då får jag omprioritera och mannen verkade ta det bra.

Sist i kväll var det föreställning med 8orna på dotterns skola. Alla 8or har haft projektvecka och gjort en film och en teaterföreställning med orkester, sång och dans. Alla eleverna har varit aktiva, i pr-grupp, kulissgrupp, manusgrupp, sminkgrupp, ljud-och ljusgrupp och alla som gjorde något på scenen. Dottern var med i manusgruppen. Rädda mig! hette föreställningen.

Dagens skräll: Bob Dylan fick Nobels litteraturpris. 8 miljoner till en sjungande poet!

Inga kommentarer: