torsdag 15 september 2016

Sommar och plugg


Livet är hektiskt men vädret är ljuvligt! Jag har mycket nu men allt hinns med. Mycket tack vare att mannen gör middag, kör dottern till träning och håller ställningarna hemma. Hoppas tempot hat sjunkit när han är på kurs 5 veckor, annars får jag det tufft att få ihop det.

Idag har jag kort dag. Skönt med lite sovmorgon och skönt att komma hem tidigt. Synd att jag inte kunde sätta mig i solen och bara vara. Jag hade 2,5 timmars djupläsning framför mig som skulle loggas. Allt för att vara förberedd till morgondagens processledarutbilning. Phu! Nu har jag läst färdigt och fick 10 minuter över. Snart ska jag skjutsa dottern till träningen medan mannen ska steka pannkakor. 

Just nu är han hos svärdottern för hon ska ev sälja sin bil. Vi håller tummarna för en lyckad affär.

I morgon är det fredag och till kvällen infinner sig livet lite på paus. Skönt!

Inga kommentarer: