lördag 18 juni 2016

Vätternrundan

Idag har jag inte gjort något vettigt, samtidigt har min lillebror slitit på en cykel sedan midnatt. Strax efter midnatt satte han sig på cykeln i Motala och begav sig söderut runt Vättern. Före Hjo fick han torra strumpor och varm blåbärssoppa av sin kusin Anna som servade honom (bilden är även hennes som jag bara tagit). Hon mötte upp honom i Hjo också och kunde rapportera till oss att ha ätit sig mätt och sedan fortsatt på cyykeln. 16.02 kom han fram till Motala igen.

Nu sover han ut i ett tält.

Jag är grymt imponerad över honom och han 2 vänner som klarade denna utmaning också. Om 3 veckor ska han simma 3000m.

Jag, mannen och dottern kände oss lite wild and crazy så vi åkte ner till stan och käkade middag på kinarestaurangen i kväll. Det var gott!

Nu är det Morden i Midsumer.

Inga kommentarer: