tisdag 3 maj 2016

Rättat, rättat och rättat.

Mina dagar ser rätt så lika ut. Jag rättar så ögonen poppar ur huvudet på mig, men det blir också massor med kaffe.

Fast idag hade jag 1 lektion. Äntligen efter 2 veckors uppehåll träffade jag min pre-klass. Såå roligt att se dem igen. Vi har intre träffats på ett tag för jag har vaktat NP på deras lektioner.

Jag har också fått överlämnade från förra skyddsombudet så nu har jag lite mer på fötterna.

Det är mycket på jobbet men just nu känner jag mer att jag är i ett flow. Skönt! 1/3 kvar av 3ornas uppsatser och sedan måste jag checka av de ännu en gång. När de är klara ska jag hoppa på 1ornas prov. Jag beräknar att använda mycket av tiden i helgen så att jag blir klar på söndag.

Det kommer bli sjukt fina dagar. I stället för att rätta skulle jag vilja städa bort vintern på uteplatsen och plocka fram utemöblerna. Men det får bli nästkommande helg. Det kan inte hjälpas. Då kan vi ju också köpa blommor till krukorna och plantera.

Idag blev det ärtsoppa med pannkakor fastän det var tisdag. Så blev det med det.

Inga kommentarer: