torsdag 18 februari 2016

Mera sjukstuga och quiz


Det blev tidigare än vanligt på jobb idag. Fackligt möte om den nya löneöversynen. Direkt möte med specialpedagogen om 3 elever. Lektioner där eleverna var helt självgående så jag kunde rätta undan. Sist på dagen en elev som behövde extrastöd.

På apoteket och ICA innan jag kom hem. Förkylningsmedicinförrådet behöver fyllas på. Alla pappersnäsdukar på apotek och ICA var slut så det fick bli mera toapapper. På ICA får jag samtalet från svägerska om jag ville hänga med på quiz. Ja varför inte. Hemma finns det ju bara sjuklingar.

Hem och levererade soppa. Dottern nästan frisk, mannen mera sjuk. 

Jag åkte till Kulturen och åt kyckling med svamprisotto och tog ett glas rött innan vi tävlade. Denna gången var det mycket svårt. Vi kom 4a av 4 lag. 

1 arbetsdag kvar till sportlovet. Hoppas jag inte blir sjuk.

Inga kommentarer: