torsdag 21 januari 2016

Torsdagssnack


Idag är jag inte deppig mer. Skönt! Men jag vakande med en tung huvudvärk och den har hållit i sig hela dagen. Såå tröttsamt!

Jag fick sovmorgon idag. Så behövligt. Jag åt frukost i lugn och ro och körde sedan in till jobbet i dimman. Hela landskapet var rimfrostigt och vitt, t o m spindelnäten hade rimfrost.

Mina 3or fick tillbaka sina arbeten och jag är så stolt över dem. De har utvecklats till duktiga skibenter, kloka unga vuxna som har så många goda förmågor. Vilken utvecklingsresa de gör hos oss under 3 år!

När jag kom hem kom Ä-sonen in om och delade med sig av sina marknadsföringsidéer. Det är lärorikt och intressant att lyssna på honom. Han har en bra känsla för detta.

Mannen jobbar sent idag så jag körde till träningen, kom hem och värmde ärtsoppan och gjorde en ugnspannkaka och åkte tillbaka för att hämta hem dottern.

Nu tittar vi på Sveriges Mästerkock och jag bara längtar efter att bli av med huvudvärken.

Inga kommentarer: