fredag 9 oktober 2015

Vernissage


Vilken händelserik dag jag haft idag!

Jag hade mina två lektioner i morse och alla mina elever är fantastiska. Glad i hågen gick jag vidare till Triangeln för att möta upp Gerd och Anna. Vi käkade lunch ihop och pratade bort 11/2 timme och sedan promenerade vi vidare till mitt jobb för att Anna ställer ut sina bilder hos oss. Gerd följde med och tittade på dem.

Mannen dök upp och vi hade vernissage med bubbel och snacks. Det kom flera kolleger som tyckte tavlorna var så fina.

Efter vernissaget åkte vi hem och lagade middag och mannen grillade kött. Vi drack lite vin, god middag och avslutade med kaffe sedan var det dags att köra Anna till tåget. 

Det var så trevligt att få träffa Anna ett dygn. Vi hann också med att prata en hel del. Fina Anna!

Nu laddar jag inför morgondagen då jag, dottern och en flickvän åker till Ullared. Båda flickvännerna skulle med men den ena har fått extrajobb i helgen och kan inte välja bort extrapengarna. Det blir fler turer i framtiden!

Inga kommentarer: