torsdag 8 oktober 2015

Hängt tavlor.



När jag fyllde år fick jag två tavlor, en Angelica Wiik, Hjärtats dam av mannen och ett foto på barnen av min bror och svägerska. Idag kom de äntligen upp på väggen. Fotot hänger i trappan där vi har vårt galleri och Hjärtats dam hänger till vänster om tvn i vardagsrummet. Jag är såå nöjd. 

Idag hängde jag 26 tavlor på jobbet också. Anna ska hänga sina fina foton i vårt personalrum, som vi på jobbets konstutställning har önskat. I morgon har vi vernissage med bubbel och Anna pratar om sina bilder.

I går var vi på quiz igen. Kul! Det var lite stimmigare än förra gången men vi var duktiga denna gång också. Kul med vin, mat och quiz så där på en onsdagkväll.

Nu ska jag snart hämta Anna som kommer med tåget från Tidaholm. Hon får inviga vårt gästrum.

Inga kommentarer: