torsdag 17 september 2015

Snart helg och London


Denna vecka är så full med roligheter och aktiviteter så jag knappt hinner med.

Måndagen var dagen då Ä-sonen med flickvän fick nycklarna till sin lägenhet och när jag kom hem vid 17-tiden hade de så gott som flyttat dit allt. Åh de har såå fin lägenhet! Dottern tränade innebandy och jag packade alla traderavinsterna.

Tisdagen beställde vi ny träningsoverall till dottern i sportaffären. Innebandyklubben har brutit sig ur LUGI och bildat en egen klubb, därav ny logga och nya träningsset. Vi hann hem för att äta kålpuddingsrester innan dotterns utvecklingssamtal. Hon hade gjort en fin powerpointpresentation om sin skolgång, om vad som går bra och hur hon kan utvecklas under detta läsår. Hon är en duktig elev men hon kan alltid bli bättre på något. Efter utvecklingsamtalet gick jag vidare till föräldramöte och mannen var med ungdomarna.

Igår var vi några kolleger på after work. Så trevligt! Trots att det kom världens ösregn kunde vi sitta under parasoller på uteserveringen och gasolvärmaren värmde oss. Vi fick några trevliga timmar tillsammans.

Idag hinner jag nästan inte jobba. Måste hinna tvätta, torka och stryka så jag kan packa. Plocka fram biljetter och pass och städa toaletten. I morgon bitti bär det av till London. Så roligt!

Inga kommentarer: