torsdag 3 september 2015

Quiz mitt i veckan


Igår var jag och mannen med bror och svägerska och ett par till på Harrys och åt och musikquizade. Härligt att lämna vardagskvällen och gå ut på stan och dricka lite vin och umgås med nära och kära. Vi var duktiga men vann inte. Gör inget för vi hade kul.

Vi har bestämt att vi ska quiza den första onsdagen varje månad. Kul att ha en återkommande kul sak att se fram emot.

Ä-sonen, flickvännen och dottern underhöll sig själva i går kväll och när vi kom hem vid 23 låg de alla tre och sov.

Det är mysigt att ha 2 ungdomar hemma. Vi ses inte så mycket för alla studerar/jobbar heltid men vi träffas vid middagsbordet på kvällarna. Sonen trivs bra med sin utbildning, flickvännen trivs bra på sitt jobb och dottern trivs med sin skola och innebandy. Härligt!

Jag trivs med mina elever men räknar ändå ner varje måndag till helgen. Nu är dt snart helg. En efterlängtad helg då inget står på agendan. Jag behöver en ouppbokad helg till att komma ifatt.

Inga kommentarer: