söndag 12 oktober 2014

Gone Girl


I fredags var jag och mannen på bio och såg Gone Girl. Den rekommenderar jag verkligen. Det var som att läsa en bok som man inte vill lägga ifrån sig. Den var inte förutsägbar. Det gillar jag. Den var intressant hela tiden, handlingen gjorde många loopar. Men om jag hade läst boken (den finns i bokform) så hade jag blivit sur pga slutet men på film var det ok.



I morgon ska jag gå med mina biokompisar och se 100 steg från Bombay till Paris. Den tror jag också är bra. Det är många filmer nu som går som verkar bra. Jag skulle vilja se Boyhood också. Får passa på nu innan operationen, för efter operationen är jag väl bundet till hemmet de 3 första veckorna efter.

Idag är det en tvättardag, läsa spanska läxan-dag och titta på repriser dag.

Inga kommentarer: