fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag!


Fortfarande inte frisk men bättre. Jag väser och bubblar i luftrören fortfarande och blir trött för minsta lilla.

Mannen är fortfarande i Jönköping hos sin familj. Svärfar är flyttad till ett korttidsboende som kan bli ett permanent boende. Han får vänja sig vid tanken först. Svårt att inse att man inte kan klara sig själv längre. Svårt att bli hjälpberoende.

Sönerna är med sina flickvänner och väntas inte hem idag heller så jag och dottern har myskväll själva. Det går det med, riktigt bra faktiskt. Vi spelar Othello, Khalaha och kanske ska vi spela kinaschack också. 

Vi var iväg och handlade lite till helgen och då köpte vi vaniljhjärtan till oss. Det är bådas favorit. Tidigare i dag kom y-sonen och flickvännen med tulpaner till mig för att jag inte kunde få några blommor av min man idag. Så glad jag blev!

Nu tillbaka till Khalaha.

Inga kommentarer: