söndag 5 januari 2014

5 januari


Oj oj oj lagom i slutet på lovet så vänder vi på dygnet. Aj aj aj vad jag kommer vara trött på tisdag när jag börjar jobba.

Idag vaknade vi till lunch. Mannen hade redan stigit upp och när vi kom ner till frukost hade han gjort pannkakor. MUMS!

Annars har vi om möjligt gjort ännu mindre än i går. Jag har varit iväg med mat till ungdomarna på LANet som de uppskattade. Idag kunde vi läsa om dem i tidningen

Jag har näthandlat igår och idag. I går handlade jag en vägglampa till hallen eftersom det blev ett mörkt hörn när vår garderob byggdes, en tavellampa till min Böckman-littografi som också är på en oupplyst vägg och 2 nya elljusstakar till köksfönstrena till nästa advent. Sedan gick jag på Tradera och där handlade jag en fin littografi av Angelika Wiik, som både jag och mannen har blivit förtjusta i.

Idag köpte jag 2 dvd-boxar på Tradera och nu hade jag fått blodat tand och gick in och tittade på Ellos rea också. Det slutade med en beställning där också. Hm! Nu får det vara slutshoppat för denna helgen.

Idag blir det potatisgratäng med rödvinssås (dottern har tjatat!) och oxfilé till det, före ishockeyfinalen.

Nä vi har inte vunnit på lotto.  

Inga kommentarer: