lördag 11 januari 2014

11 januari


Dagen började tidigt idag. Vi famlade oss upp i mörkret trots att vi bara ville sova vidare. Men det gick ju inte. Dottern skulle ju spela pool-spel idag med sitt innebandylag. Idag var vi i Skurup och tjejerna möte Helsingborg och Skurup. Förlust mot båda lagen. Snopet, men flickorna hade nog behövt lite mer träningstid efter jullovet och före dessa matcherna. Trots förluster gjorde de ändå många bra saker men det räckte inte denna gång.

Jag och mannen hämtade ut paket idag. Dels var det lampor som jag visar upp när de kommit upp på väggarna och dels en ny tavla som jag visar när den blivit inramad. Jag fick ett stort paket från Ellos också men de går tyvärr alltihop på retur.

I kväll var det fest hos vännerna P och M, de är 3 i familjen som fyllde år i veckan och alla vänner och släkt var med i dag och firade dem. Vi var säkert 50 personer. Vid 22 fick dottern huvudvärk, så då gick jag och mannen hem. Ungdomarna stannade kvar.

Inga kommentarer: