torsdag 18 oktober 2012

härliga höstdagar

I går och idag är det fantastiska höstdagar med 10-15 grader varmt och sol. Jag och grannfrun var ute och gick 1 timme igår i det fina höstlandskapet. Hon tog ut mig på områden som jag aldrig varit i och då är det i min närhet. Tur att hon vidgade mina vyer. Efter promenaden njöt vi av en kopp kaffe innan vi skildes åt.

Idag tog vi en promenad igen men inte så lång för det gjorde ont i benhinnorna. Måste hämta ut mina walkingskor som ligger på Willys och väntar på att bli uthämtade. Men vi drack kaffet. Hemma igen överraskade jag mig själv med att ta ut all mat i kyl och frys och rengjorde och avfrostade så nu är det såå fint.

Mina eksem har blivit mycket bättre. Det kliar inte i hårbotten, svullnaden runt ögonen håller på att lägga sig och det kliar inte så mycket i ögonen heller. Skönt!

Inga kommentarer: