måndag 1 oktober 2012

Familjehelg


I fredags tog jag med mig barnen till Jönköping och tillbringade helgen med svägerskan och familj. Vi hade en fin helg ihop. 2 familjer, 12 totalt och då saknades 2, mannen och ä-sonen. Det är inte så ofta som vi träffas alla nu så när det händer är det jättemysigt. Vi vuxna och barn har alltid kommit väl överens och vi är vana vid att sova huller om buller när vi träffas. Jag är så tacksam för att vi har en så fin familj. Det är bullrigt, hjärtligt, snackigt, roligt, varmt i hjärtat och fullt med kärlek mellan oss.

Annars är livet lite tungt just nu. Ögonen är kliiga, exemig runt ögonen och trött av all allergimedicin. Jag känner mig inte allt för vacker just nu. Men jag var värre förra året så jag kanske ska vara nöjd med det lilla.

Ja ja snart är det höstlov och då är mannen hemma 1 vecka. LÄNGTAR!