torsdag 3 maj 2012

Sonen hemma igen

Nu har sonen kommit hem och hade väskan full med nya kläder till sig, sin bror, sin syster och till flickvännen. Jag fick också presenter, Biotherms underbara lotion med citrusdoft. Jag älskar den och använder den varje sommar. Men jag brukar aldrig köpa den i Sverige för det är dyrt utan brukar fynda den på taxfree på väg utomlands. Nu hade mannen köpt 2 flaskor till mig. Så glad!

Sonen var trött och nöjd när han kom hem igår. Han sa att Kosovo gav honom perspektiv på hur han har det. Han är tacksam för att bo i Sverige. Men han hade underbara dagar med sin pappa och de var ute var dag och åt god mat ute och drack god öl. Dessutom shoppade de loss lite varje dag. Han fick också följa med sin pappa och se på hans arbetsplats.

Jag tycker att han var jätteduktig som fixade att flyga själv.

Vi har somriga dagar som tyvärr ska försvinna till helgen. Jag som hade hoppats på att utemöblerna skulle komma ur förrådet och bli skurade. Vi får väl se hur det blir med det.

Idag har jag ledig kväll. Jag har sagt till barnen att de får mackefika i kväll och att de fick fixa det själv när de blev hungriga. Inga problem tyckte de. Skönt med en ledig kväll :)

Inga kommentarer: