tisdag 3 april 2012

dag med tjejerna


Idag har jag jobbat några timmar. Vi har lovskola på vår skola så jag var där. Inte för jag brinner för mina elever som kommer dit och pluggar utan för att jag sa kunna sluta jobba den 20 juni i stället för den 21 juni. När dagen var slut (12.30) kom dottern och flickvännen in till mig. Vi skulle kolla lite på stan och byta en klänning på Zara. Men först åt vi lunch.
Inne på Zara hittade vi den här fina klänningen och bytte till den i stället.
Vi tittade runt lite i Malmö men bestämde oss för att åka till köpcentret hemma i stället. Inne på Lindex handlade vi lite mer sommarkläder. Denna fina tunikan passar kanske till skolavslutningen?
Maxiklänningen hittade dottern själv och ville så gärna ha.

2 kjolar åkte också med i köpet. De går alltid åt i sommarvärmen.

Flickvännen hittade en jättefin trenchcoat på H&M, på rean. Så roligt att fynda!

Ikväll är dottern och jag själva. Vi ska bara ha det mysigt med att fixa till varandra och spela spel.

Inga kommentarer: