lördag 21 januari 2012


Fina tulpaner som finaste grannfrun kom med igår

Jag vill ha vår nu och vad händer då? Jo NU kommer snön. Idag har det snöat hela eftermiddagen och temperaturen ligger på 0 så det ligger nog kvar idag. Men barnen är lyckliga och det vill jag ju att de ska vara.

Det blev inte som ungdomarna trodde igår. Y-sonen orkade inte gå på LAN, så han stannade hemma medan Ä-sonen åkte till en kompis på LAN i stället. Flickvännen skulle ut med tjejkompis men det blev inte heller som de planerat så deras utekväll tog slut tidigare än förväntat. Men jag och mannen kollade på "På spåret" men jag tyckte det var tråkigt i går. Jag hade inte en susning om någon fråga.

Idag följer vi presskonferenserna på tv om Håkan Juholts avgång. Idag är vi med om en historisk händelse. Få se vad som händer nu inom politiken.

Dottern är på kalas i eftermiddag/kväll och jag och mannen håller tummarna för handbollskillarna.

Inga kommentarer: