fredag 7 oktober 2011

fullt upp in i det sista

Idag har det varit fullt upp med det ena och det andra. På jobbet var det full rulle, jag ska vikariera på KOMVUX i 3-4 veckor. Spännande!

Direkt efter lektionens slut körde jag till stan och träffade ä-sonen och vi gick på vårt samtal, sedan gick han vidare till optikern och beställde linser och kom hem med 4 bågar som han mannekängade i. Jag for vidare till y-sonen och hans skola på utecklingssamtal och där fick han bara lovord. Skönt! Jag är så stolt över honom.

In på ICA och handlade baguetter. Hemma slängde jag mig i soffan och tittade på Sarahs nyckel. Filmen skulle vara tillbaka senast kl 18. Det var en jättebra film! När filmen var slut körde jag iväg och lämnade tillbaka den.

Ä-sonen hade marinerat kycklingvingarna och det var bara för mig att slänga in dem i ugnen, koka majskolvar och duka fram bröd och pålägg. När maten var klar om mannen hem från Stockholm och vi kunde samlas kring matbordet. Dottern är inte hemma hon är hos morfar och mormor G denna helg.

Nu tittar jag och mannen på Idol.

Inga kommentarer: