lördag 17 september 2011

Välkommen hösten

Idag åkte utemöblerna in i förrådet för säsongen. Känns lite som att markera att nu är det slut på sommaren. Grillen står dock kvar för jag hoppas på att det blir grillat någon mer i år. Tomatplantorna har också gjort sitt för denna sommaren så de och 3 andra krukor tömdes och ställdes också in. Men vi har fortfarande Dalior och pelagoner som blommar för fullt.

Jag mår inte så bra. Tänk att kladdiga ögon kan påverka hela mig. Jag mår dåligt av att se ful ut, vara hängig, svullen och sårig runt ögonen och att det kliar och svider hela tiden. Men på måndag ska jag till doktorn.

Nu sitter vi 5 av 6 familjemedlemmar och tittar på Fångarna på fortet och äter pop corn. Dottern har slutat äta godis nu, åtminstone för 1 år, för då ska hon får 500 kr så därför äter vi popcorn.


Inga kommentarer: