tisdag 12 juli 2011

mera sommarpratare, läsnig och allsång

Två dagar har gått i lättjans tecken. Alla har varit slöa och lata. Härligt!

Barnens/ungdomarnas campingnatt gick bra. De fortsatte gårdagen mer tillsammans och var och badade ihop. Jag orkade inte följa med så jag såg till att maten kom på bordet, lax med fetaosttäcke, kokt potatis och sallad.

Idag har jag tvättat och torkat lite tvätt, sedan har jag bara suttit i solstolen och läst. Just nu läser jag Oväntat besök på Star street, av Marian Keyes. Den är underhållande och kul. Jag tycker om Marian Keyes humor.

Ikväll åt vi fiskgratäng med kokt potatis till middag.

Min dator strular och stänger bara av sig helt plötsligt. Hm verkar inte bra. Bäst att leta upp en minnespinne och föra över mina bilder.

Men först Allsång på Skansen.

Inga kommentarer: